Thursday 18 December 2014

JADILAH SURIRUMAH YANG BIJAK!


Halo..
Salam ceria dan selamat bertemu kembali. Saya harap anda dalam keadaan yang sihat sejahtera saat ini. Sekiranya anda salah seorang surirumah, anda bertuah kerana hari ini saya akan berkongsi kelebihan Basic H2 organic super cleaning concentrate. Apa pula kegunaan produk ini??? Apa kena mengena dengan surirumah??? Kejap lagi saya kongsikan.



Pencuci Serbaguna


Basiic H2 sangat diperlukan dalam semua kerja pembersihan rumah! Kenapa??? SEBAB pencuci ini 1001 kegunaan. Haa... itu yang saya nak sampaikan kepada anda semua. Kita hanya guna satu produk untuk semua kerja pembersihan di rumah. Bukankah Jimat begitu??? Tidak perlu nak beli sabun untuk cuci bilik mandi, lap lantai, lap peralatan dapur seperti periuk, kuali, dapur gas, semuanya boleh guna (satu) produk sahaja. Percaya atau tidak! 1 botol (16oz) boleh menghasilkan 48 gelen pembersih berkuasa apabila dicampur dengan air! Pembersih sebaguna ini boleh menghilangkan kotoran, gris, dan kotoran dari permukaan mana-mana yang boleh dibasuh, di dalam dan di luar. Formula bebas calar pula tu.

Bagaimana nak guna?

* Untuk pembersihan biasa - tambah 1/4 sudu, campur dengan 16oz air.
* Untuk tingkap dan cermin - 1-2 titik dicampur dengan 16oz air.
* Untuk membersih gris / berminyak - 1 1/2 sudu teh campur 16oz air.
* Untuk kerja yang lebih besar (mengelap lantai) 2oz ditambah dengan 1 gelen air.

Anda PERLU tahu!

Kebanyakkan bahan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan melalui kulit atau sistem pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon. Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan merengsakan hidung. Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal. Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan beracun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Pekatan pencuci super organic BASIC H2 tidak mengandungi bahan-bahan di atas mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

KENAPA ANDA PERLU MENUKAR BAHAN PENCUCI KEPADA BASIC H2 SHAKLEE???
Kerana ianya SELAMAT!

Tidak mengandungi bahan toksik
Tanpa gas beracun
Tanpa bahan kimia berbahaya
Tiada bahan pewangi
Lembut pada tangan
PH seimbang
Tanpa klorin

Kerana ianya BERKESAN!

Berkesan menanggalkan kotoran yang berminyak
Kepekatan berganda - 16oz boleh dicairkan dengan 48 gelen air

Ianya Mesra Alam
Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa. Tanpa fosfat. Bekas botol boleh dikitar semula, dan juga selamat untuk sistem pembentungan.
Saya ingin berkongsi pengalaman pembersihan peralatan dapur saya sendiri. Hari ini, secara tidak sengaja, saya telah 'menghangitkan' periuk. Hehehe... saya pasang api, tapi lupa pula nak tutup. Sedar-sedar, dah terbau bau hangus. haaa... baru ingat, tadi pasang api masak sup. Aduhhh!!!.... panik kejap... dapur sudah dipenuhi asap!. Cepat-cepat tutup api, dan buka penutup periuk. Alamakkkk... dah kering, hitam lagi, hangus teruk!!. Sedihnya... sudah lah sup dah kering, periuk ku juga turut hangussss.... Saya biarkan sekejap, sehingga periuk dah sejuk.

Teringat ada rakan pengedar Shaklee, pernah post di Facebook, boleh bersihkan periuk yang sudah lapuk (hitam legam). Saya pun ambil lah Basic H2. Kerja pembersihan bermula. Saya dahulukan badan periuk kerana hitam berabisss.. Wooowwww.. tanpa sental kuat, yang hangus dan hangit tu, mudah saja tanggal tauu.. Bestnya..! Sudah siap cuci badannya, baru teringat nak share dengan orang ramai pulakkk.. Tapi.... jangan risau, saya sempat ambil gambar pentutp periuk tu. Sebelum cuci dan selepas cuci.. Memang berkilat!!!

Anda sendiri lihat!
Testimoni Basic H2


 Haa.... berkilat kann? kan?? Selepas dah bersih berkilat, periuk tu dapat diselamatkan dan boleh digunakan lagi.

Ada lagiii....Saya juga rasa perbezaan guna produk lain dengan Basic H2 untuk mengelap lantai. Kita guna produk ni, selain lantai kotor cepat bersih, lantai juga tidak melekit / melekat  lantai kering. Sebelum ni, lap lantai guna produk yang ada di pasaraya, lepas dah kering kita lap lantai, rasa melekit dan masih berminyak!. Selepas berkenalan dengan produk pencuci serbaguna ni, saya dah jatuh hati!. Tidak mau guna bahan pencuci yang lain lagi!. Kerja saya sebagai surirumah dah jadi senangggg. Dan jimat pula tu. Tak perlu beli banyak jenis untuk bersihkan seluruh rumah. Hanya guna (satu) bahan pencuci sahaja. Selamat pula tu... Bertuah badan! hihihi..

Anda mahu berjimat macam saya??
Mahu kerja susah jadi senang??

Dapatkan produk ini sekarang!!!
Jadilah surirumah yang Bjiak!!!
Untuk tempahan produk,
Boleh hubungi saya melalui :-

WHATSAPP ~ 013-8577278 ~ FACEBOOK ~ Crist Inna
Blog : www.superstarvitamin.blogspot.com

Pengedar Sah / Luyang / Kota Kinabalu, Sabah
COD sekitar KK.
Pos laju di luar kawasan KK.

Saya tinggalkan anda dengan kata-kata hikmah.

Semoga kita akan bertemu lagi dalam perkongsian yang lain.

Salam Manis dan Salam Mesra.






2 comments:

  1. Replies
    1. Shaklee yang terbaik kerana :-
      > sentiasa selamat
      > sentiasa berkesan
      > sentiasa mesra alam

      Delete