Wednesday 5 November 2014

Mealshakes Shaklee Multivitamin Lengkap Untuk Kanak-kanak


Shaklee
MealShakes
 Mealshakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya dan lain-lain lagi.

Ramai yang beranggapan bahawa Mealshakes hanya sesuai untuk kanak-kanak sahaja! Sebenarnya tidak, Mealshakes ini sesuai untuk semua golongan - kanak-kanak, pelajar, ibu mengandung, para atlet, orang yang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segara.

Mesti ramai ibubapa di luar sana yang bimbang anak-anak mereka tidak cukup vitamin kerana anak-anak sekarang ni pandai memilih makanan. Mereka suka makanan yang manis, makanan ringan, dan makanan segera. Mealshakes ada pilihan terbaik untuk anda sekeluarga! Ia mengandungi 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu untuk nutrisi lengkap.

Saya ingin berkongsi pengalaman saya sendiri. Saya memberikan anak-anak Mealshakes sejak bulan Mac tahun ini sehingga sekarang dan hingga bila-bila..
Dulu, sebelum mereka ambil Mealshakes, mereka sering demam selesema dan batuk-batuk. Mereka juga mengalami masalah sembelit.  Bukan sembelit biasa tau.. Risau juga sebab 2 hari baru nak keluar air besar! Lepas tu, kalau nak buang air besar, kena duduk setengah jam baru siap. Keras dan ketul-ketul keluar. Kesian dengan diorang. Sehinggalah saya bertemu dengan Mealshakes ni, barulah lega perasaan saya... Mereka jarang terkena jangkitan demam selesema,  masuk tandas pun dah setiap hari. Awal pagi bangun saja, terus ke tandas, dan yang paling best! tidak sampai pun 10 minit, sudah panggil mama. "ma.. sudah siap".. Tidak perlu meneran.. lembut ja keluar. tidak berketul-ketul lagi macam dulu.
Satu lagi yang saya sangat tidak sangka kesan pengambilan Mealshakes ni. Kulit mereka halus gebu!
emmm... saya rasa korang sendiri patut cuba!..

Harga sangat berbaloi pula tu.
1 Tong 554g  - RM114 (Seluruh Malaysia)

Sekiranya anda berada di kawasan Kota Kinabalu, saya ada membuat penghantaran terus.
Jika di luar kawasan kk, saya akan pos menggunakan POS LAJU.

Sebarang pertanyaan,
Hubungi saya melalui Whatsapp 013-8577278

No comments:

Post a Comment